tirsdag 12. januar 2010

Vi har blitt større!

Overskriften sier ingen ting, men jeg kom ikke på noe bedre.
Jeg gledet meg kjempe over ny blogg, så kommer dagen etter ny laget blogg og... Ikke noe nettverk. Pc'en min ville ikke mota noen form for det.
Men nå er jeg utstyrt med en ny pc klar til og gi en oppdatering hva dere har gått glipp av!
Linus, dverg hamstret mitt døde for en stund siden, men han ligger fortsatt i fryser'n!
Jeg er rar!
Jeg fikk Molly, det nye dverg hamstret!
Jula kom og jeg var overlykkelig, men det ble litt trist alikevell, min første jul uten begge foreldrene mine!
Mandag etter jul utvider vi familien igjen, denne gangen med en Katt, Katten Shott!
Han er en kort håret tiger stripet katt, kjempe søt!

Jeg er nå tilbake på skolen !

Det kommer bilder senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar